خبر واگذاری برترین گوشی هوشمنددنیا و جهان به مدیاپردازش


واردات انحصاری برترین گوشی هوشمنددنیا و جهان موسوم به “G2″ LG در اختیار شرکت مدیاپردازش نماینده فعال این برند کره‌ای درایران قرار گرفت.

واردات انحصاری برترین گوشی هوشمنددنیا و جهان موسوم به "G2" LG در اختیار شرکت مدیاپردازش نماینده فعال این برند کره‌ای درایران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیاپردازش،‌ بروزترین و جدیدترین گوشی ال جی موسوم به G2که تا پیش از این توسط دو نماینده ال جی یاس جهان و مدیاپردازش وارد و در اختیار کاربران موبایلی قرار می‌گرفت، فقط در اختیار شرکت مدیاپردازش قرار گرفته است.
از زمان عرضه اولیه این محصول قدرتمند ال جی به ایران توسط نمایندگان این برند کره‌ای موفقیت روز افزون شرکت مدیاپردازش و جذب بیشتر مشتریان این برند باعث شد تا واردات و توزیع این کالا در اختیار مدیاپردازش قرار گیرد.
استمرار واردات و تامین نیاز مشتریان ال جی و همچنین موفقیت در کسب افزایش سهم ال جی در ایران توسط مدیاپردازش باعث شده تا این گوشی هوشمند برای واردات و عرضه نهایی به صورت انحصاری توسط این شرکت قرار گیرد.
گوشی G2 ال جی از جدیدترین‌های ال جی در بازار تلفن همراه به شمار می‌آید که توانسته به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های این روزهای بازار تلفن همراه تبدیل شود.
G2 دارای طراحی و ساختار منحصر به فردی است که برای نخستین بار در گوشی های هوشمند طراحی کلیدهای اطراف را حذف کرده به طوری که در این مدل تازه وارد دیگر خبری از کلیدهای اطراف نیست و ال جی با یک ابتکار مثال زدنی دکمه های پاور و کم و زیاد کردن صدا را به پشت دستگاه منتقل کرده است، جایی که راحت ترین روش برای استفاده کاربر است.
G2 همچنین از قوی ترین چیپست حال حاضر دنیای تلفن همراه بهره می‌برد جایی که چهارهسته اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.3 گیگاهرتزی کار می کند تا هیچ بازی و برنامه ای برای اجرا مشکل نداشته باشد.
نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی و استفاده از نواوری و فناوری و اختراع + true full hd ال جی تصاویر با کیفیت و رویایی را پخش می کند که به دلیل قاب بسیار باریک دور آن علاه بر حفظ خوش دستی دستگاه، زیبایی دو چندان را به آن می بخشد.
مشتریان گوشی‌های ال جی می‌توانند از این پس این گوشی تازه وارد ال جی را با گارانتی شرکت مدیاپردازش خریداری کنند.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پنج شنبه 30 آبان 1392